 
Hvordan bestiller jeg plass på dekkhotell i nettbutikken?
Her kan du bestille plass på et av våre dekkhotell. Når du klikker deg inn på linken vil du få spørsmål om å velge din forhandler.
Når du har valgt en forhandler i kartet vil du komme tilbake til tjenesten du skal til å bestille.
Hvordan vet jeg hvilken dekkhotell sone jeg skal velge når jeg bestiller plass på dekkhotell?
Når du har valgt din forhandler vil den riktige sonen automatisk bli valgt når du skal bestille plass på dekkhotell.
Hvem gjelder bestilling av plass for dekkhotell sonene for?
Bestilling av plass på dekkhotell gjelder for deg som ikke allerede har dekkene dine lagret hos oss på dekkhotell.
Har du dekkene lagret hos oss bestiller du time ved å logge deg inn ved hjelp av din dekkhotellinnlogging.
Jeg er dekkhotellkunde. Hvordan bestiller jeg tid for dekkskift av mine lagrede dekk?
Logg inn på din dekkhotellbruker ved hjelp av bilens registreringsnummer og mobilnummeret du har registrert hos oss når du først lagret dekkene hos oss.
Hva er årsaken til at jeg får feilmelding når jeg forsøker å logge meg inn på dekkhotellet?
- Dersom det er mellomrom foran, mellom eller bak enten registrerings- eller mobilnummeret som du legger inn når du logger deg inn vil feilmelding oppstå.
- I noen tilfeller kan enten registreringsnummeret eller mobilnummeret inneholde feil siffer/rekkefølge i våre systemer. Har du dobbeltsjekket at alt stemmer, men du får likevel ikke logget inn? Kontakt oss her.
- Er bilen din tilknyttet en bedrift eller eventuelt et leasingselskap og det er første gang du skal logge deg inn og bestille time for dekkskift så er det stor sannsynlighet at den avdelingen dekkene er lagret hos ikke har bilens nye kontaktinformasjon. Kontakt oss her, eller kontakt din lokale Dekkmann direkte for å endre/oppdatere til ny kontaktinformasjon.
Hvordan bestiller jeg dekkskift på nett for mine lagrede dekk?
- Logg deg inn ved hjelp av registreringsnummer og mobilnummer.
- Se over kontaktinformasjonen din og gjør eventuelle endringer før du går videre.
- Se over dine lagrede dekk. Huk av på hvert dekk om du ønsker nytt dekk eller kun dekkskift (merk. har du ikke logget inn ved hjelp av både mobil og registreringsnummer vil du ikke få innsyn i dataene til dine lagrede dekk.
- Har du valgt å kun utføre dekkskift vil du videre kunne velge time til dette. Har du valgt at du vil bestille nye dekk blir du vist til nettbutikken. Når du har valgt dekk kommer du videre til timebestillingen.
- Når du har sett over i oppsummeringen av din ordre at alt stemmer kan du sende inn din bestilling.
Hvordan kan jeg avbestille timen jeg har bestilt som dekkhotellkunde?
For å avbestille timer/nettordre må du kontakte oss ved å sende en beskjed her, eller kontakte den Dekkmannavdelingen du har bestilt fra direkte.
Timen jeg bestilte passer meg ikke lenger. Hvordan endrer jeg time som dekkhotellkunde?
I ordrebekreftelsen du har mottatt på mail ligger det ved en link på toppen av mailen. Klikk deg inn på denne for å endre tidspunkt for din time. Har du mistet/ikke vet hvor ordrebekreftelsen har havnet kan du alltids kontakte oss så endrer vi for deg. Merk. Du vil ikke kunne endre time ved å logge deg inn. Gjør du det vil det bare ligge flere ordre på deg og du vil oppta flere tider hos din avdeling.
Kan jeg se mine bestillinger som dekkhotellkunde når jeg er logget inn?
Nei. Har du glemt når du har bestilt time og finner ikke ordrebekreftelsen som inneholdt timen din kontakt oss for informasjon. Du vil alltid få en påminnelse om timen din dagen før.
|